category icon
UX/UI
category icon
אתרים
category icon
מיתוג
01
מיתוג
03
UX/UI
UX מכונת חיתוך אורביטלי בלייזר לשתלים דנטליים
כאשר למכונה יש ממשק תפעול המוצג על גבי מסך, לעתים קרובות הוא יעוצב ע"י המהנדס שתכנן את המכונה. כך קורה שיש יותר מחשבה על המידע הנחוץ לפעולת המכונה מאשר על חווית המשתמש. בפרויקט זה תפקיד הסטודיו היה להבין את כוונת המהנדס ולעצב ממשק אסתטי ונוח לשימוש בתוך מגבלות המערכת.
container pic
ממשק אדם מכונה

בממשקים אלו מטרת האינטראקציה היא ניטור ובקרה יעילים של מכונות ע”י מפעיליהן, כאשר המכונות מספקות מידע בהיזון חוזר אשר מאפשר למפעילים לקחת החלטות נכונות בזמן התהליך. למכונת החיתוך של שוהם היו שלושה מסכים גדושי פרטים ללא היררכיה ברורה. מסכים אלו שימשו לשלוש פעולות עיקריות- בניית תכנית פעולה לריתוך שתל, הפעלת תכנית והפסקתה.

casestudt pic 1
אפיון בגבולות האפשר

אחד האתגרים הגדולים בפרויקט היה הטכנולוגיה מאחורי התצוגה, שמבוססת על מערכת סגורה עם יכולות ויזואליות נמוכות. חקרנו את גבול היכולות ואפיינו ייצוג ויזואלי שעוזר להבין מהר ובקלות מה קורה במכונה. בנוסף, ארגנו מחדש את המידע בשלושת המסכים לכדי ממשק אינטואיטיבי וידידותי.

casestudt pic 2
עיצוב נקי והרמוני

לבסוף, עיצבנו שפה פשוטה ונעימה שמתאימה לכלי עבודה ולמגבלות התצוגה. כעת השימוש בצג נוח יותר למשתמש ונראה נקי וברור יותר. כבר לא צריך לעבור קורס כדי להבין את הממשק וכך גם קל יותר למכור את המכונה למפעלים שונים.

casestudt pic 3